Pełny opis szkolenia:
Zastanawiacie się Państwo nad przyszłością swojej praktyki?
Szybkość jej rozwoju i opłacalność będzie zależeć od jakości usług, ale także od liczby klientów, wielkości obrotu, wygenerowanego zysku.
Dewiza naszej firmy to „kursy i szkolenia praktyczne, które mają sens”, dlatego postanowiliśmy przygotować cykl szkoleń mających unikalny na rynku program.
Pomożemy przygotować Państwa gabinety na rosnącą konkurencję i osiągnąć dobrą pozycję praktyki w przyszłości.
Oferowanie usług jest bardzo specyficznym obszarem, a zasady obowiązujące w tym zakresie są takie same dla dużych, średnich czy małych firm. Różni je tylko skala i obszar działania oraz sposoby dotarcia do poszczególnych grup pacjentów i dla nich zrozumiale benefity. (zróżnicowanych pod względem zasobności portfela czy wiedzy o usłudze).
Prowadzenie praktyki stomatologicznej to prowadzenie firmy w warunkach rynkowych. Trzeba pamiętać, że oferowanie najlepszych usług stomatologicznych nie jest w obecnych czasach jedyną gwarancją największego zysku.
Oferując swoje usługi pacjentowi musimy zaproponować: połączenie najwyższej jakości usług stomatologicznych i umiejętne stosowanie zasad rynkowych w oparciu o metody zarządzania personelem , dotarcia do nowego pacjenta, utrzymanie bazy własnych pacjentów, a także wykreowanie i wzmacnianie własnej marki i jej wizerunku.
Odpowiemy na pytania:
- co jest priorytetem jeśli chcemy powiększyć liczbę obsługiwanych pacjentów?
- jak znaleźć odpowiedniego pacjenta?
- gdzie i jak prezentować, lub nie ceny usług?
- czy sprzedaż, to efektywny proces, czy tylko okresowe działania?
- jak wybierać tych „właściwych” pacjentów już na etapie pierwszych kontaktów z Państwa praktyką?
Zwrócimy uwagę na to jak ważna jest:
- rola personelu Państwa praktyki,
- jego motywacja i współuczestnictwo na każdym etapie procesu kontaktu z klientem (pacjentem), a także w kreowaniu efektów praktyki,
- jakie rozwiązania wprowadzić w praktyce, aby być maksymalnie efektywnym w kontaktach z klientem,
- jakie standardy wdrożyć aby personel miał najlepszą opinię w kontaktach z pacjentami.
Szkolenie pozwoli także zrozumieć dlaczego wydatki na promocje nie zawsze
przekładają się na oczekiwane efekty i w jaki sposób to poprawić oraz jak ważną role w promocji i sprzedaży usług pełni zespól praktyki.
Te przykładowe tematy to tylko część biznesowej strony funkcjonowania Państwa praktyki. Omówimy szczegółowo wszystkie najwłaściwsze działania i praktyczne, sprawdzone rozwiązania:
- zwrócimy uwagę na potencjalne błędne kroki w relacjach z pacjentem
- będziemy starali się pomoc w wykreowania właściwego wizerunku praktyki w oczach klientów i pozytywnej opinii
- przedstawimy proces i zasady proces jak zarządzań baza pacjentów praktyki i jak się z nimi komunikować?
Dzięki naszym szkoleniom będzie mogli Państwo podjąć właściwe decyzje, które
doprowadzą do sukcesu – zwiększenia zysków, oszczędności czasu, ograniczenie niepotrzebnych wydatków marketingowych i wzmocnienia pozycji Państwa praktyki na rynku usług stomatologicznych.
PROGRAM SZKOLENIA:
„Zdobywanie i utrzymanie pacjenta, czyli PROFESJONALNA SPRZEDAŻ USLUG STOMATOLOGICZNYCH”
– jak zwiększyć liczbę pacjentów
– jak przekonać ich do najlepszego leczenia?
– profesjonalne, sprawdzone metody.
- Zdobywanie i utrzymanie pacjenta czyli PROFESJONALNA SPRZEDAZ USLUG STOMATOLOGICZNYCH
- jak zwiększyć liczbę pacjentów
- jak przekonać ich do najlepszego leczenia
- profesjonalne, sprawdzone metody
- Efektywne budowanie grupy pacjentów praktyki
- wielowymiarowa charakterystyka grup pacjentów
- jak dotrzeć do rożnych grup pacjentów
- grupa docelowa pacjentów praktyk i jej wielkość
- jak ważna jest cena dla pacjentów i jakie sa jej wymiary dla poszczególnych grup
- Zdobywanie nowych i utrzymanie obecnych pacjentów
- budowa bazy odpowiednich pacjentów
- zarządzanie baza danych pacjentów
- jak zdobyć najszybciej i najbardziej efektywnie nowych pacjentów
- sposoby dotarcia do grupy docelowej możliwości i zagrożenia
- techniki utrzymania i zdobywania pacjentów, a aspekty opłacalności
- praktyczne działania zwiększające lojalność pacjentów praktyki
- Jak należy oferować usługi?
- oferowania usług jako ciągły proces ? praktyczne rozwiązania
- każdy kontakt z pacjentem to możliwość oferowania usług
- jak motywować pacjenta do dodatkowych usług i kto jest decydentem
- zwiększenie efektywności i rentowności praktyki
- jakość czy cena, a może razem?
- wykorzystanie każdej możliwej sposobności i zainteresowania pacjenta
- Rola personelu w oferowaniu usług praktyki
- współuczestnictwo na każdym etapie procesu kontaktu z pacjentem,
- wpływ personelu na kreowanie efektów praktyki,
- zasady motywowania personelu, czy wprowadzić system motywacyjny?
- Efektywnośc personelu w kontaktach z klientem,
- jakie standardy wdrożyć, aby pacjent miał najlepszą opinię o personelu?
Wykładowca zaproszony do tego cyklu szkoleń przez wiele lat prowadził duże organizacje, skoncentrowane na wykreowaniu usług, promocji, komunikacji (czyli reklamie). Nadrzędnym celem tych firm było przynoszenie zysku w najbardziej efektywny sposób. Bazując na własnych sukcesach oraz najlepszych wzorcach międzynarodowych programów biznesowych dla praktyk stomatologicznych, przygotował unikalny cykl szkoleń.
Koniec z teoriami i trenerami. Czas uczyć się od praktyka sukcesu